I Campionati Europei di basket femminile 2023 saranno ospitati da Slovenia e Israele. Venite a fare il tifo per la vostra squadra del cuore e scoprite la bellezza e le esperienze della Slovenia.
Dieci anni dopo l’Eurobasket maschile, la Slovenia ospiterà insieme a Israele le migliori squadre di basket femminile d’Europa. Dal 15 al 25 giugno 2023, 16 squadre europee si contenderanno il titolo di campionesse d’Europa. Il Paese di cui è originaria la stella NBA Luka Dončić ospiterà le partite dei Gruppi C e D nella fase a gironi, in seguito anche la fase di qualificazione ai quarti di finale. In territorio sloveno si svolgeranno anche i quarti di finale e gli scontri finali per la corona europea. Le partite in Slovenia avranno luogo a Lubiana presso la Stožice Arena, mentre la tappa israeliana sarà ospitata da Tel Aviv. È il momento del potere femminile sul campo da basket. Fate il tifo per le vostre beniamine e scoprite la terra verde nel cuore dell’Europa.
Evropsko prvenstvo v košarki za ženske v letu 2023 gostita Slovenija in Izrael. Pridite navijat za svojo najljubšo ekipo in odkrivajte lepote in doživetja Slovenije.
Med 15. in 25. junijem 2023 se bo 16 evropskih ekip potegovalo za naslov evropske prvakinje. Dežela, iz katere prihaja tudi košarkarski NBA zvezdnik Luka Dončić, bo v skupinskem delu gostila tekme skupin C in D, v nadaljevanju pa še del kvalifikacij za četrtfinale. Na slovenskih tleh bodo potekali tudi četrtfinalni in zaključni boji za osvojitev evropske krone. Tekme v Sloveniji bodo potekale v Ljubljani, v dvorani Stožice, izraelski del pa gosti Tel Aviv. Čas je za žensko moč na košarkarskem parketu. Navijajte za svoje favoritke in zraven odkrivajte zeleno deželo v srcu Evrope.